Baju Baru Untuk Aurora

 

Sedang aku bersantai-santai di depan television menonton channel Olympic 2024 di saluran khas Astro, tiba-tiba dapat notification whatsapp dari courier yang memberitahu ada parcel baru tiba di depan rumah. 

Kekadang juga kita nya lupa kan ada membeli di online. Tapi perasaaan excited tu tetap jugak la bila parcel tiba ke pangkuan. Hehehe 

Kecil sahaja bungkusannya. Yes auto teringat terus ada beli baju baru untuk Aurora. Siapa Aurora? Jangan korang ingat aku tiber ada anak gegirl lak. Maklumlah since aku pun dah jarang mengupdate kat blog ni. 

So kisahnya Aurora ni nama yang aku letak sendiri untuk my phone. Tak hebat mana pun handphone aku ni, saja suka-suka je gaiss letak nama tu. 

Baju baru atau casing untuk phone kali ni tertarik pula dengan jenis glitter glitter ni. Sesuai dengan mood aku time ni. Casing pun ikut mood kan. Nanti boring kita tukar lagi hehehe...



No comments

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.