Terjumpa Patung Minnie Mouse

 


Bila mood menyelongkar stor kat rumah ni memang akan terjadi la hal lain yang dicari lain yang jumpa. Tapi best jugak kan, selalu je terjumpa benda alah kepunyaan aku masa kanak-kanak. 

So hari ni terjumpa la patung Minnie Mouse ni haa. Tak ingat masa umur aku yang berapa ada toys ni tapi tak silap dapat gift Mcd rasanya. Time tu masa memula dapat tu excited beno ke mana pergi pun bawa. So tengah terfikir ni pulak kot nak buang ke atau nak simpan lagi. Macam tak ada function lak dok dalam stor buat habuk je kan. 

Apa pun kita ambik jela sekeping gambar simpan dalam ni. Sambil buat entri blog dan stories kat Instagram. Yela zaman dulu kan tak ada lagi fon camera macam sekarang, jadi tak dan nak simpan kenangan gambar bebanyak. Walaupun mak ada je time tu camera yang pakai filem Kodak tu kan, tapi tak semua la juga dapat di capture. Selalunya tiap kali ada majlis atau perayaan baru mak akan beli Kodak untuk camera tu. 

Haihh tiber rasa nak bongkar album-album lama pulak. Lagi la banyak nostalgia. Mau tak dan buat kerja lain kang hahaha. Okla sebut pasal kerja lain, ada urusan pepetang kejap bawa si anak ronda taman permainan. Zaman penuh mencabar ni, memang tak percaya nak lepaskan anak bermain sendiri walau depan rumah pun. Apa pun sentiasa jaga diri, alert dengan persekitaran walau di mana dan apa jua keadaan. Berdoa banyak-banyak pada Allah semoga kita selalu dalam lindunganNya. In sya Allah. 




2 comments:

  1. Cie pulak banyak patung garfield. Tersimpan lagi dalam kotak kat kampung. Hihi

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.