Koleksi Fridge Magnet

 


Hai korang buat apa tu? Ada yang dah mula bekerja ke atau sambung cuti? 

Entri kali ini nak sembang-sembang pasal fridge magnet. Ramai je antara kita yang memang suka kumpul fridge magnet kan, tak kira lah sama ada beli atau orang bagi. Selalunya fridge magnet yang paling famous bila kita melancong ke sana sini. Bila family sedara mara atau kawan-kawan pergi melancong pun mesti dorang akan belikan kita fridge magnet kan. 

Aku pun tak terkecuali. Bila travel tak kira lah dekat-dekat saja pun mesti nak beli sesuatu yang comel dan ringkas untuk kenangan. Then mesti teringat kan family, kawan, jiran untuk dibelikan juga sebagai tanda ingatan. So yang paling mudah dan paling disukai bagi aku semestinya fridge magnet kan. Harga pun berbaloi kadang boleh beli borong jadi semua dapat merasa. 

Kat gambar atas tu sebahagian koleksi fridge magnet aku. Ada yang sendiri beli dan banyak yang kawan dan family bagi. Kenapa sebahagian? Before this banyak lagi penuh padat kat fridge door tu, tapi si anak sejak semakin aktif buka katup pintunya entah macam mana extreme nya dia sampai terjatuh la fridge magnet tu dan ada yang tertanggal magnet, tertanggal tu boleh la gam lagi tapi ada yang pecah juga so ke tong sampah la perginya,,,

Oklah stop sini lah dulu cerita fridge magnet ni,, Kalau ada penambahan koleksi terbaru ke nanti kita buat entri lagi. Ni kan ramai kengkawan balik bercuti, kot ada yang belikan kita fridge magnet ke? Hehehe...

3 comments:

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.