Movie Seram ~ Tarot (2024)

 

    

Baru lepas layan movie seram dari Amerika kat Netflix malam ni, Tarot dan terus rasa nak share kat blog. Movie ni berada dalam senarai Top 10 kat Netflix Malaysia ye. 

Oklah kita cerita sikit je sinopsis kat sini. Tarot ni mengisahkan sekumpulan sahabat pelajar kolej yang bercuti bersama dengan menyewa sebuah rumah agam untuk meraikan birthday salah seorang dari mereka. Sesambil tu mereka meneroka dalam rumah tu dan masuk ke ruang bawah tanah. Kat situ la diorang terjumpa satu kotak yang mengandungi kad tarot lama. So diorang memutuskan untuk mencuba ramalan dari kad tarot tu. Haley, salah seorang dari mereka bacakan horoskop atau ramalan untuk kawan-kawannya dan dirinya sendiri just untuk suka-suka.

Tetapi sekembalinya mereka ke kolej, kejadian aneh dan mengerikan mula berlaku kepada diorang seorang demi seorang. Nak tahu kejadian apa? Dan apa punca dan kisah di sebalik kad tarot tu? Korang kena tonton sendiri movie ni. 

Bagi aku si peminat horror movie, movie ni best ada kelainan tersendiri dan yang penting tak slow. Memang syok sebab banyak part suspen dan menyeramkan yang tak dijangka walaupun diri sendiri ni hakikatnya penakut kuikuikui,, Yang penting ending pun tak tergantung. Kira plot cerita sangat jelas dan senang nak faham. 

Oklah sampai sini sembang. Nanti kalau ada movie best lagi kita story lagi. See ya! 




1 comment:

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.