Rezeki Kawan Sekolah Bagi Buah Mangga

 


Alhamdulillah rezeki semalam kawan sekolah berkongsi rezeki bagi buah mangga. Petang tu dapat Whatsapp dari rakan sekolah Majidi dulu, Ziqa yang mahu singgah ke rumah. Nak hantar t-shirt reunion katanya. 

Excited juga la lama nak berjumpa kawan sekolah walaupun senegeri. Tapi sampai kat rumah tak dan nak bersembang lama, anak-anaknya pun keletihan dalam kereta. It's ok ada rezeki nanti kita kupi kupi ke kat luar ye. 

Apa pun thanks sahabat walaupun penat dari jauh dan letih tapi nak juga singgah untuk hantar t-shirt dan ada pulak dapat free gift buah mangga. Hehehe. Semoga dimewahkan lagi rezeki dan dipermudahkan segala urusan,, aaminn

Stop sini jela entri kita. Pening pulak kepala ni tiber. Dah tu lupa pulak bawak panadol hari ni. Malas nak keluar tonyoh dengan minyak angin pun jadi laa..



No comments

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.